رویدادها آرشیو خبر ها
سایر تیم های ایتالیایی از حضور کریس در یووه خوشحال نیستند

سایر تیم های ایتالیایی از حضور کریس در یووه خوشحال نیستند

یوونتوس یک باشگاه بزرگ با برنامه های مهم و هدفمند که می تواند اینده ای به مراتب روشن و بهتری را برای بازیکنان حاضر در سری آ فراهم کند. شاید این دلیل مهم و واضحی برای علاقه بازیکنان به یوونتوسی شدن باشد.

 

امره جان، هافبک آلمانی بانوی پیر ضمن تایید این مطلب می گوید:

 

همیشه رابطه خوبی با مربی لیورپول داشتم وقتی به او گفتم که می خواهم به یوونتوس بروم برایم آرزوی موفقیت کرد، من پیشنهادات خوبی از تیم های انگلیسی و حتی سایر تیم های ایتالیایی داشتم اما زمانی که یووه را پیش روی خود دیدم بسیار خوشحال شدم این یک شانس بزرگ برای من بود. واقعا از حضور این تیم و شهر تورینو خرسند هستم، یک باشگاه بزرگ با برنامه های فوق العاده و اهداف مهم، اهدافی که به روند رشد و پیشرفت یک فوتبالیست کمک زیادی می کند. میل به بردن و پیروز شدن در این تیم ذاتی ست و این را می توان در بدو ورود به باشگاه حس کرد. واقعا علاقه ندارم که بازی کنم و بگویم حالا ببنیم چطور پیش می رود و چطور می توانیم پیروز شویم، در یووه همیشه می خواهی پیروز بشوی، کسی از اینکه حالا شاید به برتری نهایی نرسیم صحبت نمی کند همه هدفی برابر و مشترک داریم و ان پیروزی وقهرمانی ست، می خواهیم لیگ قهرمانان را از ان خود کنیم و این رمز موفقیت بانوی پیر است.

 

از او در خصوص حضور کریس رونالدو نیز سوال می کنند:

 

بازی کردن در کنار بازیکنی مانند کریس رونالدو که شاید بهترین بازیکن دنیای فوتبال باشد یک شانس بزرگ است، این واقعا عالی ست، کافی ست تنها به نمایش و عملکرد او در سال های گذشته نگاه کنید، گل هایی که زده و تاثیرگذاری اش در تمام بازی ها، من ازاینکه در این تیم هستم خیلی خوشحالم و اینکه کریس نیز در تیمی بازی می کند که من حضور دارم واقعا احساس خوبی دارم، در حالی که می دانم سایر تیم های ایتالیایی از حضور او خوشحال نیستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: